Dinsdag 03 April 2018

Binêre opsies handelsure youtube


Handelsmarkure en - skedules.


Weet wanneer jy aanlyn kan handel.


Alhoewel binêre opsies 'n globale handel is, sal nie alle bates altyd beskikbaar wees nie. Maak seker dat jy versigtig nagaan wanneer die finansiële markte vir jou gekose bates vir handel oop is.


Soveel as wat ons wil, kan ons opstaan ​​wanneer ons wil en begin handel dryf in die bates wat ons wil. Die markte is nie altyd akkommoderend nie. Dit is jou taak om die optimale tyd vir jou te verhandel om in die bates van jou keuse te verhandel.


Dit is hoekom ons meer inligting hieronder op die mark se ure geskryf het en vir u 'n lewendige mark-widget gegee het wat sal wys watter van die hoofmarkte op enige gegewe tydstip oop is.


Die valutamarkmark (FOREX)


Die naaste ding vir 'n mark kan jy enige tyd handel dryf, FOREX werk 24 uur per dag, maar slegs vir vier en 'n half dag per week. Aangesien die FOREX-mark nie beperk is tot fisiese handelsuitruilings nie, het hierdie mark die meeste handelsure van almal.


Die vier belangrikste FOREX finansiële sentrums is Sydney, Tokyo, London & New York, maar sommige makelaars sal ook Hamburg as 'n opsie hê.


Die openingstye is: Sondag 22:00 (22:00) GMT loop voortdurend tot Vrydag om 22:00 (22:00) GMT.


So as jy in New York (GMT-5) woon, begin die handel om 17:00 (17:00) plaaslike tyd en eindig om 17:00 die volgende dag.


Dit gesê, 'n goeie punt is dat as jy in die Oostelike Tydsone gebaseer is, jy nie beperk is tot hierdie ure nie, aangesien die eerste vier uur oorvleuel met die laaste vier uur van die Londense mark sessie en daarom is daar 'n hoë volume van handel binne hierdie vier uur. Lei tot hoë prys volatiliteit, en daarmee saam, baie binêre opsies.


Alhoewel u duidelik kan handel in enige mark, is daar geen ontkenning dat die aktiwiteit op die Amerikaanse aandelemark die beste kans op pryswisselings tot gevolg het nie.


Die Amerikaanse aandelemarktyd is 8:30 A. M. tot 4 P. M. EST, egter, is dit nie ongewoon om prysaktiwiteite te val tot baie lae vlakke vanaf 12 P. M. tot 1 P. M. EDT wanneer handelaars breek vir middagete. Oggend, voor middagete, is wanneer jy die hoogste prysaktiwiteit sal sien.


Enige bate wat gebaseer is op die aandele van DJIA en NYSE, sal onderhewig wees aan die aandele ure hierbo. In baie gevalle kan die tyd egter korter wees. Kontroleer dus altyd met jou binêre opsie-makelaar om uit te vind wanneer jy jou gunsteling of gekose bates kan verhandel.


Meer binêre opsie gereedskap.


Beste binêre opsie makelaars.


Beste binêre opsie makelaars.


Gereed om binêre opsies aanlyn te begin? Kyk gerus na ons betroubare & amp; betroubare makelaar sites resensies voordat jy inteken.


Binêre Opsies Strategieë.


Leer hoe om jou handelsrisiko's met die regte binêre opsie metode te verlaag. Ons dek die basiese beginsels en gevorderde handelstrategieë.


Gratis Finansiële gereedskap.


Weet wanneer om te wed met die nuutste markure, globale ekonomiese kalender en gratis e-beursies vir vinnige en veilige deposito's.


Ervaar die AnyOption Trading Platform.


Ons gebruik koekies vir u verbeterde ervaring. Deur gebruik te maak van ons webwerf, stem u in tot die gebruik daarvan. OK.


YouTube Pasop - Binêre opsies Miljoenêrs kom!


Beste binêre opsies snitte op YouTube!


Ons het die beste Binary Opsies-video's op YouTube ingesamel, veral vir ons lede. Nou is hier die vangs - as ek die beste sê, bedoel ek daardie video's wat jou leer hoe om 'n suksesvolle multimiljoenêr handelaar te word, o ja.


Lisensie vir Drukgeld.


Stop alles wat jy doen! Omdat ons soeke na groot geld uit aanlynhandel uiteindelik tot 'n einde gekom het. Ons het 'n paar "miljoenêrs" geïdentifiseer wat bereid was om met ons te praat oor hul geheime stelsels ... en verkoop dit selfs aan ons. Ja, goeie tye vorentoe!


Sommige van die video's kan lank wees, maar hulle is die moeite werd, so hier is die eerste een:


Alle Falls Down. Regtig?


Dit is een van my gunsteling robots van alle tye (grap natuurlik). Dit word swaar geadverteer en dit verskyn oral. Kyk na die donker begin van die video: die ekonomie gaan ineenstort, die mark gaan af ... binnekort sal ons nie kos en klere hê nie. Maar moenie bekommerd wees nie, al die wêreldprobleme het 'n enkele antwoord: Binêre Opsies en veral Binêre Opsies verhandel met die hulp van OptionBot 2.0. Hulle beweer die eerste weergawe van OptionBot was 'n groot sukses en mense het oornag oor die hele wêreld ryk geword ... maar hulle wou dit verbeter. Hoekom verbeter iets wat al ongelooflik winsgewend is? Ek het geen idee nie, maar hulle is die genieë. In elk geval, mense glo steeds daardie getuigskrifte kom van regte handelaars en nie akteurs nie? Miskien is die geheimsinnige musiek wat in die begin van die video gespeel is, ons bedoel om ons te brein ... Ek dink een van die YouTube-opmerkings oor die video stel werklik op hoe ek daaroor voel: "Wtf is hierdie kak?"


Hierdie man is van die begin af hilaries. Om die waarheid te sê, ek dink ek kan ure spandeer oor al die gedagtes wat hy beweer, wat hy beweer, maar laat ons net by die voor die hand liggend hou. Hy sê hy is 'n perd-speler (Waarskuwingsteken numero uno!) en dan gaan sê: "Ek, soos enige gretige gambler ..." "het Binary Options gekry weens die ooreenkomste wat dit gehad het om te roulette ..." Duuude, jy is op die verkeerde plek! Geen spelers hier! Pak dus jou speelgoed op en verlaat ons. Gaan speel roulette of wat jy ookal doen. Ok, hierdie speler vertel ons dan dat hy 'n stelsel ontdek het (of uitgevind of begrawe is agter 'n boom). En toe het sy huismeisie - ja, sy huismeisie - dit in 'n robot gekodeer. OMG, dit is die uiterste van die uiteindelike idiotiese dinge wat ek gehoor het. So sy huismeisie wat 'n ou was, nie 'n meisie soos wat jy sou verwag nie, het net 'n programmeringsgenie geword en daar gaan jy .... Presto! Druk geld. Kyk na die motor - en huisfoto's wat hy vir ons wys en verwag dat ons dit sal glo. Alhoewel hy sê die sagteware is $ 3000 werd, gaan hy dit vir ons net vir $ 37 verkoop. Ja, maak sin ... geen bedrogspul hier nie.


Te lank. Weg te lank. Sjoe.


Dit is 'n lang video, maar hoe kan jy nie hierdie man met sy oranje hemp en sy ongemaklike houding hou nie. Dit is duidelik hoe senuweeagtig hy is en hoe moeilik hy dit probeer wegsteek en miskien het hy besluit om hierdie video in 'n kroeg te maak. Ek kan nie 'n ander goeie verduideliking vind vir die plek nie, behalwe dat hy 'n paar drankies nodig gehad het voordat hy verfilm het om hom nie te laat bars nie, toe hy gesê het dat ons ryk sal wees met sy sagteware. Natuurlik het hy die gewone storie oor hoe hy sy robot gebou het, en ek kan nie help nie, maar let op hoe al hierdie bemarkers aanvaar dat ons almal vertraag. Jy het nie rekenaarvaardighede nodig nie, jy het nie enige handelservaring nodig nie. jy het nie eers 'n brein nodig nie omdat hulle ons hande regdeur die proses sal hou en ons kan geld maak terwyl "... hoere geslaan word". Ja, hy sê dat ...


Wanneer jy dit wil hê, kom dit!


Ok, hierdie een beweer jy kan jou geld verdubbel met sy stelsel "wanneer jy wil". So ek glo dit gaan so: Ek wil my $ 5K verdubbel ... Ek wil my $ 5K verdubbel ... Ek wil my $ 5K verdubbel ... Pufff! Hier is 10K. Geniet dit! En moenie dit alles op een plek spandeer nie. Ek moet hom vertrou omdat die stelsel hom oor sowat 'n jaar meer as 1,3 miljoen pond gemaak het. Tel my dus op hierdie magie. Ek wil ook bietjie hê! O, en hy het 'n ninja teken op sy aanbieding. Nou weet ek dit is nie 'n bedrogspul nie, want sy Bot is so akkuraat soos 'n ninja en ninja's lieg nie of misluk nie. Maar wat hierdie video epiese maak, is dat hy beweer het dat hy meer as 1,3 miljoen pond (in 'n jaar) gemaak het. , begin met slegs ... 200 en handel net sowat 'n uur per dag. Ok, waar teken ek aan?


Wat regtig in hierdie video uitstaan, en die eerste ding wat ek opgemerk het, was die stem van die aanbieder. Dit is asof ek 'n sleepwa vir 'n 90's film kyk: * diep stem * "In die derde millennium het die wêreld verander. Klimaat, nasies, almal was in omwenteling. "Sylvester Stallone is ... Regter Dredd. Ek is die wet * diep stem *. Nou, ek sal nie regtig omgee vir die stem as die produk wat aangebied word, 'n goeie een is nie ... maar is dit? Hy sê dit is nie 'n vinnige vinnige skema nie, maar dan wys ons hoe hy 245 dollar in minder as 5 minute maak. Wel, as dit nie vinnig is nie, weet ek nie wat is nie. In elk geval, let op die 2 minute punt van die video, hoe deeglik sy analise is voordat dit verhandel word? "Kom ons wag 'n bietjie langer ... aaa ... en as jy dink dit gaan op ... mmm ... klik ... Calll" Klink soos 'n ware kenner. Ja, hy weet wat hy doen.


Ek het die beste gered vir die laaste. Hierdie ouens van Cedar Finance sal my die geheim vertel om suksesvol te handel. Ten slotte weet ek die uiteindelike waarheid oor die mark! Wel, ek kon nie die versoeking weerstaan ​​nie en ek het hul Live Chat gekontak en gevra oor The Secret. Soos verwag, was die ou belangstel om my 'n rekening en deposito te laat oopmaak en al my pogings om die geheime te vind, het misluk; Ek het selfs aangebied om vir die Geheim te betaal, maar hy wou dit nie openbaar nie. Arrghhh, so naby! En tot dusver ...


Miskien is die enigste geheim dat niemand van hierdie ouens eintlik weet hoe om te handel nie en hulle is net op soek om geld uit die rug van naïef mense te maak. So my alternatiewe is om 'n perd en roulette-speler of 'n man te vertrou wat na bewering 'n miljoenêr geword het in 'n jaar wat begin van 200 pond en een uur per dag of 'n ou in 'n kroeg verhandel wat vir my sê dat ek geld kan verdien terwyl ek ' "Of Mister Deep Voice filmtrapman. Wel, dankie maar nee dankie en in reaksie op al die markguru's hierbo, moet ek met die Youtube-kommentaar saamstem: "Wtf is hierdie kak?"


Wil meer goeie YouTube-video's. Vist BinaryOptionsThatSuck. com YouTube Channel!


Ja, ons kon nie onsself help om nie 'n YouTube-kanaal oop te maak nie. Check uit ons video's!


Dit is die grappigste pos ooit. Julle rock boeman!


Daardie video's jag mense wat baie onskuldig is, wat regtig glo dat hulle oornag ryk kan word.


Ek dink dit is 'n moet artikel vir nuwe binêre opsie handelaars.


Nie te kieskeurig nie, maar in die tweede vid is dit sy "Huisgenoot", soos in die persoon waarin hy die studentehuis deelgeneem het, nie sy "huismeisie" nie. Hy was destyds 'n Universiteitstudent en sy huismaat was ook 'n student wat rekenaarprogrammering bestudeer. So daardie deel van die storie is ten minste haalbaar.


Dankie dat u dit gepos het. So baie swendelary daar buite.


Gee ons asseblief 24-72 uur om u kommentaar te hersien.


Ons behou die reg voor om te besluit watter kommentaar gepubliseer sal word.


Vir vrae oor makelaars - Gebruik asseblief ons forums.


Vir gedetailleerde klagtes - gebruik asseblief ons Klagtesisteem op tuisblad.


<h1> Binêre opsies vir handelsure youtube </ h1>


Woody Creek, Colorado, Junie 2016.


"... 'n litograaf prentjie wat na die muur gedraai het ..."


Die Paperback is hier.


W. W. Norton se paperback-uitgawe van Droë Bene in die Vallei is vanaf 6 April 2015 in die VSA beskikbaar. Dit sal in 'n groot sak pas en is geskik vir reis, lees, swatting insekte en ander gebruike. Skakels na kleinhandelaars kan gevind word op die boekblad.


Hierdie afgelope naweek het ek die Los Angeles Times Book-pryse en - feeste bygewoon. Deur die dag was jacaranda bome in bloei; Ek het nog nooit bome gesien wat pers voor was nie. Saterdagaand sal wondere nooit onder die sterre van die hemel ophou nie. Droë Bene in die Vallei het die prys in die kategorie Mystery / Thriller geneem. Tydens die seremonie het die UCF-strykkwartet die wenners op en van die verhoog gespeel. Ek kraai gewoonlik nie oor die boek op hierdie spesifieke bladsy nie, maar hey, dit voel en voel net so vreemd en droomagtig as enigiets anders ...


Hemel voor die skildery van lug.


"Vir diegene van ons wat poësie skryf, herinner Stanley Kunitz se lewe en sy werk ons ​​dat alhoewel ons gebore is in 'n onbekende wêreld wat ons vertel om hard en skei te wees, is dit ons roeping om te dans vir die vreugde van oorlewing op die rand van die pad. Ons moet glo dat ons sal verander, en tog moet ons beskeie bly. Poësie is 'n noodsaaklike en natuurlike verskynsel, nie beter as die werk van die skilpadlewerlarwe nie, ook nie minder wonderlik nie. Ons moet liefde kies voor liefdesverhaal, lug voor die skildery van lug, gentiese blomme voor die gedig, alhoewel diegene wat hierdie keuses tot hartseer kan lei. Ons moet vriendelik wees. Ons moet teenwoordig wees. Kunitz herinner ons om nie die nederige lewe wat in ons gedigte sterf nie, te verwaarloos, en is nie minder brandend as om gewone te wees nie. "


-van "Ek dans vir die vreugde van oorlewing: Stanley Kunitz se meditasies op die skryfwerk" deur Dante Di Stefano. Skrywer se kroniek, September 2014.


Kyk na die omslag op Faber & amp; Faber se uitgawe (UK).


"Een blink maanverligte nag, as een van die seuns van die boer wat by LLwyn On in Nant y Bettws gewoon het, gaan sy adresse by 'n meisie by Clogwyn en Gwin betaal. Hy het gesien hoe die Tylwyth Teg hulself in volle gang op 'n weiland geniet naby Cwellyn Lake. Hy het hulle genader, en elke keer is hy gelei deur die betowerende soetheid van hul musiek en die lewenskragtigheid van hul speel tot hy binne hul sirkel gekom het. Binnekort het 'n soort spelling oor hom geslaag, sodat hy sy kennis van die plek verloor het en hom bevind het in 'n land, die mooiste wat hy nog ooit gesien het, waar almal sy tyd in vreugde spandeer en bly het. Hy was daar sewe jaar, en tog het dit vir hom gelyk as 'n nag se droom; maar 'n dowwe herinnering kom na vore oor die besigheid waarop hy by die huis verlaat het, en hy het 'n verlange gehad om sy geliefde te sien. Hy het toe gegaan en toestemming gevra om terug te keer huis toe, wat hom toegeken is, saam met 'n klomp diensgangers om hom na sy land te lei; En skielik het hy homself asof hy uit 'n droom wakker geword het, op die bank waar hy die regverdige familie gesien het wat hulself vermaak. Hy het na die huis gegaan, maar daar het hy gevind dat alles verander het: sy ouers was dood, sy broers kon hom nie herken nie en sy geliefde was met 'n ander man getroud. As gevolg van sulke veranderinge het hy in minder as 'n week gebroke harte gesterf nadat hy teruggekom het. "


- Soos aan John Rhys, skrywer van Keltiese Folklore, Welsh & amp; Manx, Volume One (1901)


<h1> Binêre opsies vir handelsure youtube </ h1>


"'N Baie spesiale dankie aan my Insanely talentvolle trou stilist Tanya en haar pragtige span wat ons die mees magiese trou seremonie en onthaal geskep het waarvan ek ooit kon gedroom het! As jy in trane uitbars omdat jy so oorweldig is deur hoe ongelooflik mooi dit lyk, weet jy dat jy die regte mense het om die werk te doen! (Ek kan nie wag om die professionele mense van die ontvangs te sien nie, hierdie foto's doen dit nie reg nie.) Dankie, Sugared Style! Jy het my drome in 'n werklikheid verander deur iets meer skouspelagtig te skep, wat ek ooit kon voorstel dat dit sou wees. Hoogs aanbeveel. 10/10 "


"Stuur net 'n klein noot om jou te vertel hoe dankbaar ek is vir alles wat jy Vrydag vir ons gedoen het. Jy het my letterlik weggewaai! Toe ek sien wat jy saam gesit het, kon ek net nie glo hoe perfek dit was nie. Dit is asof jy my droom troue uit my kop geneem het en dit laat gebeur het. Jy is 'n absolute superster. Hoe het ek so gelukkig geword dat jy jou magie vir ons werk ?!


Elke klein detail was perfeksie. Die ringe bo die bruidtafel was buite hierdie wêreld. Soos die aanhalings, die blomme, die kerse, die LOVE-teken en die pragtige antieke dressoir. Ek kan nog steeds nie daaroor kom nie. Absoluut, ongelooflik mooi.


Jy was 'n droom om mee te werk en niks was te moeilik nie. Jy is nie net my 'trou stylist' nie, maar my vriend en altyd sal wees.


Dankie dat jy my drome waar gemaak het - ek kon dit net sonder jou gedoen het. "


"Ek het gedink oor wat om aan jou te skryf en ek weet eerlik nie waar om te begin nie. U het elke deel van ons troudag perfek gemaak!


Van ons eerste ontmoeting, 'n paar maande voor die troue, het ek dadelik gerus gevoel en die gewig van my skouer opgehef. Alhoewel ons jou net as 'n dagkoordineerder gehuur het, het jy sonder enige twyfel boonop gegaan!


Ek wil jou baie bedank vir alles wat jy gedoen het - maar veral om ons seremonie perfek te maak as agter die skerms chaos was, om oral in die stad te ry en ons stukkies op te tel, vir jou pragtige stylvaardighede en om my nag te spaar wanneer my rok het half ontvangs gebreek! Jy het dadelik geweet toe iets verkeerd gegaan het en daar was voordat ek selfs 'n kans gehad het om bekommerd te wees! En jy het dit alles gedoen met 'n 8-jarige baba !! Jy is supervrou!


Hou asseblief u groot dankie aan u wonderlike span en u wonderlike manlief. Almal in jou span was net 'n droom om saam te werk. "


Handelsmarkure en - skedules.


Weet wanneer jy aanlyn kan handel.


Alhoewel binêre opsies 'n globale handel is, sal nie alle bates altyd beskikbaar wees nie. Maak seker dat jy versigtig nagaan wanneer die finansiële markte vir jou gekose bates vir handel oop is.


Soveel as wat ons wil, kan ons opstaan ​​wanneer ons wil en begin handel dryf in die bates wat ons wil. Die markte is nie altyd akkommoderend nie. Dit is jou taak om die optimale tyd vir jou te verhandel om in die bates van jou keuse te verhandel.


Dit is hoekom ons meer inligting hieronder op die mark se ure geskryf het en vir u 'n lewendige mark-widget gegee het wat sal wys watter van die hoofmarkte op enige gegewe tydstip oop is.


Die valutamarkmark (FOREX)


Die naaste ding vir 'n mark kan jy enige tyd handel dryf, FOREX werk 24 uur per dag, maar slegs vir vier en 'n half dag per week. Aangesien die FOREX-mark nie beperk is tot fisiese handelsuitruilings nie, het hierdie mark die meeste handelsure van almal.


Die vier belangrikste FOREX finansiële sentrums is Sydney, Tokyo, London & New York, maar sommige makelaars sal ook Hamburg as 'n opsie hê.


Die openingstye is: Sondag 22:00 (22:00) GMT loop voortdurend tot Vrydag om 22:00 (22:00) GMT.


So as jy in New York (GMT-5) woon, begin die handel om 17:00 (17:00) plaaslike tyd en eindig om 17:00 die volgende dag.


Dit gesê, 'n goeie punt is dat as jy in die Oostelike Tydsone gebaseer is, jy nie beperk is tot hierdie ure nie, aangesien die eerste vier uur oorvleuel met die laaste vier uur van die Londense mark sessie en daarom is daar 'n hoë volume van handel binne hierdie vier uur. Lei tot hoë prys volatiliteit, en daarmee saam, baie binêre opsies.


Alhoewel u duidelik kan handel in enige mark, is daar geen ontkenning dat die aktiwiteit op die Amerikaanse aandelemark die beste kans op pryswisselings tot gevolg het nie.


Die Amerikaanse aandelemarktyd is 8:30 A. M. tot 4 P. M. EST, egter, is dit nie ongewoon om prysaktiwiteite te val tot baie lae vlakke vanaf 12 P. M. tot 1 P. M. EDT wanneer handelaars breek vir middagete. Oggend, voor middagete, is wanneer jy die hoogste prysaktiwiteit sal sien.


Enige bate wat gebaseer is op die aandele van DJIA en NYSE, sal onderhewig wees aan die aandele ure hierbo. In baie gevalle kan die tyd egter korter wees. Kontroleer dus altyd met jou binêre opsie-makelaar om uit te vind wanneer jy jou gunsteling of gekose bates kan verhandel.


Meer binêre opsie gereedskap.


Beste binêre opsie makelaars.


Beste binêre opsie makelaars.


Gereed om binêre opsies aanlyn te begin? Kyk gerus na ons betroubare & amp; betroubare makelaar sites resensies voordat jy inteken.


Binêre Opsies Strategieë.


Leer hoe om jou handelsrisiko's met die regte binêre opsie metode te verlaag. Ons dek die basiese beginsels en gevorderde handelstrategieë.


Gratis Finansiële gereedskap.


Weet wanneer om te wed met die nuutste markure, globale ekonomiese kalender en gratis e-beursies vir vinnige en veilige deposito's.


Ervaar die AnyOption Trading Platform.


Ons gebruik koekies vir u verbeterde ervaring. Deur gebruik te maak van ons webwerf, stem u in tot die gebruik daarvan. OK.


<h1> Binêre opsies vir handelsure youtube </ h1>


& Ldquo; Handel die markte met Risiko in gedagte & bdquo;


Binary Options Trading is 'n relatief nuwe manier om die markte te verhandel. Jy hoef nie na dekades verskillende aanwysers en kaarte te kyk nie. Alles wat jy nodig het, is op die makelaar se webwerf. Jy moet weet oor die beweging van die prys en hoe dit toekomstige pryse kan beïnvloed. Dit is iets wat met groot risiko kom en moet slegs verhandel word met geld wat jy kan bekostig om te verloor. Ons sal probeer om jou te help om te leer oor binaries, maar nie waar sal ons waarborg dat jy geld sal verdien nie. U moet hierdie webwerf nie as handelsadvies oorweeg nie. Ons sal ook probeer om al die webwerwe te dek wat u nie moet gebruik nie. Wees asseblief baie ywerig wanneer dit kom by hierdie.


Amerikaanse handelaars moet die Nadex-platform gebruik - gereguleer.


Risiko Waarskuwing - "Beleggers kan al hul kapitaal verloor deur binêre opsies te verhandel"


Hoe om te bepaal waar om te handel?


Binêre Opsies Kamp.


Die items wat jy verhandel, is eintlik onderliggende bates, en nie die bates self nie. Binary Trading gee jou nie eienaarskap van die bates waarin jy belê nie. Bates het voorspelbare prysskommelings, jy kan dit tot jou voordeel gebruik.


Jy kan ambagte met 'n vervaldatum vind, net 'n paar minute in die toekoms of tot 'n maand lank. Dit maak 'n beroep op beide dag handelaars en pos handelaars.


U weet presies hoeveel u sal ontvang as u handel suksesvol is. Sommige makelaars bied terugbetalings om handel te verloor, sommige tot 15 persent. Hierdie kussing kan oor die lang termyn help. Terugbetalings soos hierdie is die voordeligste vir handelaars om net hul voete nat te maak, maar hulle bly 'n goeie keuse vir byna almal in die mark. Maak egter seker dat jy ook 'n goeie opbrengs op jou wenhandel kry. Soms sal 'n lae wenpersentasie die terugbetalingsbedrag verreken. Jy kan hier oor IK-opsie lees.


Nuwe handelaars moet uitkyk na hul beste belange. Om 'n hoë uitbetalingsopbrengs op wenwinkels te kry, is die beste plek om te begin kyk. Uiteraard wil u soveel geld maak as moontlik, daarom is dit net sinvol om te begin deur handel te dryf met die webwerwe wat die hoogste opbrengs bied. Maar verskillende makelaars het verskillende tariewe vir verskillende tydraamwerke en verskillende onderliggende bates. Ons is hier om jou soektog 'n bietjie makliker te maak. Ons het inligting van die beste binêre opsiemakelaars in die besigheid saamgestel. Ons resensies sal u help om deur die water te waai om 'n handelswerf te kies.


Vir nuwe handelaars moet jy fokus op een tipe handel totdat jy 'n demo-handelsrekening bemeester het. Handel te onregmatig sal jou net seer maak. Maak nie saak wat 'n demo-rekening is nie, sal jou 'n paar dinge wys en jou uit baie riskante situasies hou. Wees net gereed wanneer dit kom by die oorskakeling.


Ons het besluit om hierdie gedeelte by te voeg om diegene wat dit dalk in die toekoms kan versoek, te help. Wanneer dit by nuus kom, watter afsetpunte kyk jy na? Eerlik, vir die kalender gaan ons na Forex Factory en vir die werklike nuus lees ons die Google Finance Page. Dit is meer as genoeg om jou deur die dag te kry. Dit is 'n goeie plek om te leer oor 'n binêre opsie demo rekening. Watter ander webwerwe beveel jy aan vir handelaars? Wel, dit is belangrik om kandelaarkaarte te verstaan. As jy kan dink aan ander webwerwe om by die lys te voeg, kontak ons ​​asseblief. Maak seker jy lees hieroor binêre robots. Ook, as jy uit Singapoer kom, het ons 'n webwerf gekry vir Singapoer se binêre opsies.


Die risiko is baie hoog wanneer dit handel dryf. Maak seker jy verstaan ​​wat op die spel is voordat jy geld aan die werk sit. Jy kan jou hele beleggingsrekening verloor.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.